Imaginy na prianie

sobota 26. októbra 2013

Imagine na prianie #13

Tento imagine je pre Veronika Ondrová (fb) :) Dúfam, že sa ti bude páčiť :) Je to možno trochu, trošičku, neslušnejšie :D Hanbím sa za seba -_- :D
A/N: Liam tu nie je slávny :)


And I loved him, I loved him, I loved him.

Nie je ako ostatní chlapci. Je iný už na prvý pohľad. Výzor zlého chlapca, chladný pohľad a nie veľmi dobrá povesť. Bitkár a motorkár. Pred takými ma mama varovala odjakživa. Vyhýbala som sa mu. Šiel z neho strach. Ale ja som ho zaujala. Jedného večera, keď som bola v bare sa ku mne prihovoril. Mala som zimomriavky na celom tele. Mala som z neho strach. Bála som sa, dokonca aj jeho pohľadu na mojom tele. No on neurobil nič z toho, čo som predpokladala. Myslela som, že ma vezme so sebou do motelu, tak ako to vždy robil s dievčatami. Ale on sa len usmial a predstavil sa. Bolo to od neho veľmi nečakané a neobvyklé. Povedala som mu moje meno. Povedal, že je krásne. Potom ma pozval na drink. S veľkou nedôverou som s ponukou súhlasila. Urobila som dobre.
Rozprávali sme sa až do záverečnej. Nebol taký, aký ľudia vraveli, že je. Možnože bol taký len ku mne. Kto vie. Odviezol ma domov. Rozlúčili sme sa a dohodli sme sa na ďalšom stretnutí. 
Nemohla som uveriť, že sa to všetko vôbec odohralo. Ráno som bola presvedčená o tom, že to všetko bol len sen. Ale keď som uvidela správu od Liama v mobile, uverila som tomu, že to bolo predsa len skutočné. 
Neskôr v ten deň sme sa stretli v parku. Cítila som sa neuveriteľne hlúpo. Často medzi nami vládlo trápne ticho. Po tomto som neverila, že sa ku mne ešte vôbec niekedy ozve. A on ma pozval na večeru.
Keď sme sa spolu objavili v miestnej reštaurácii, ľudia na nás pozerali celkom divne. Liam s dievčatami na večere nechodil. Vždy si ich len bral na izbu, občas domov, užil si s nimi a tým to haslo. Nemohla som ho pochopiť. Prečo práve ja? Mohol mať hociktorú. Hociktorú. A on si vybral mňa. 
Po večeri ma odviezol domov, tak ako vtedy, keď sme boli v bare. Odprevadil ma až k dverám. A tam ma pobozkal. Najprv sa len jemne obtieral perami o tie moje, a potom k tomu pridal toľko vášne, že mi to doslova vyrazilo dych. Žiadny chlapec ma nikdy takto nepobozkal. Vtedy som mu úplne prepadla. Dostal ma. Po pár týždňoch som sa do neho beznádejne zamilovala. Zamilovala som sa do jeho žiarivých čokoládovo-hnedých očí. Zamilovala som sa do jeho jedinečného úsmevu. Zamilovala som sa do jeho tela. Zamilovala som sa do jeho hlasu. Zamilovala som sa do neho celého. Nikdy necítila nič z toho, čo cítim, keď som s ním. Napĺňa ma.
Najviac zbožňujem, keď sa milujeme. Jeho dotyky na mojej pokožke sú ako horúce plamene. Dostávajú sa cez moju pokožku a spaľujú moje vnútro a tým ma to núti ho milovať ešte viac. Jeho pery už miliónkrát preskúmali každučký kúsok môjho tela. A keď sa naše telá spoja v jedno, som v siedmom nebi. 
Nedokážem si predstaviť, že by som sa raz nezobudila v jeho objatí. Nedokázala by som viac žiť bez neho a jeho lásky. Nedokázala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára