Imaginy na prianie

štvrtok 12. septembra 2013

Prispievanie

Ahoj :) Viete, že už začala škola. Tento blog som založila ešte cez prázdniny. Vtedy som všetko stíhala, imaginy som väčšinou písala v noci, alebo nad ránom. :D Ale teraz, chodím spať skôr, zo školy chodím domov okolo druhej, niekdy neskôr, potom sa ešte učím a robím domáce, a večer si chcem len oddýchnuť pri Tumblri. ALE! Je tu veľmi dobrá vec, ktorá sa volá víkend! :D Takže, logicky to vychádza, že písať budem cez víkendy! :D Budem sa snažiť napísať cez víkend aspoň 3 imaginy :) Minulý rok som ešte písala v škole, ale teraz sa to veľmi nedá :/ Nové učivo, opakovanie, a keď máme trocha voľna tak ho prekecám s kamarátkou. Ale posnažím sa naozaj KAŽDÝ víkend pridať minimálne jeden imagine :)

Dúfam, že sa nenaštvete, že mi to tak dlho trvá, ale myslím, že každý kto číta moje imaginy chodí ešte do školy a vie aké to tam je :D Som rada, že si toľko z vás opýtalo imaginy :) Ale úplne najviac by ma potešil aj nejaký ten komentár O:)

Veľmi pekne ďakujem každému, kto si prečíta hoci len jeden imagine :)

Stay sexy. xx ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára